Tilbage til Menu
Jesus Er Interesseret I Din Succes
af Josef Prince

Lad HERREN blive stor, som har behag i sin tjeners fremgang.
Salme 35:27.

Tror du, at Jesus er interesseret i din succes?

Brug et øjeblik på at reflektere over dette.

Min ven, jeg vil have dig til at vide, at Jesus glæder sig over at velsigne dig. Det er hans gode fornøjelse at se dig velsignet på alle områder af dit liv!

Sæt nu ikke en grænse for hans velsignelser i dit liv. Herrens velsignelser ses ikke (som nogle fejlagtigt tror) kun i materielle ting. Jesus er uendeligt interesseret i dit totale velbefindende. Han er interesseret i din familie, karriere, opfyldelse i livet, ægteskab, tjeneste og ja, listen fortsætter!

Når det kommer til dine ønsker, håb og drømme, er der ingen detaljer, der er for små, eller ubetydelige for Jesus. Tro mig, hvis det betyder noget for dig, betyder det noget for ham!

Selvom du går til ham i bøn for at fjerne den lille bums på din næse, vil han ikke se på dig og svare hånende: "Hej kammerat, ved du ikke, at jeg har et helt univers til at køre? Kom til Mig, når du har en større bønanmodning."

På ingen måde! Tusind gange nej! Jesus vil aldrig latterliggøre eller håne dine bekymringer som smålige. Han er aldrig afvisende eller nedladende. Han er ikke som nogle af dine såkaldte "venner", der kan glæde sig over at lave sjov med dine mangler. Hvis det generer dig, "generer" det ham.

Du er vigtig for Jesus. Vid med fuld sikkerhed i dit hjerte, at Jesus kender dig perfekt, og alligevel accepterer og elsker dig perfekt. Når du begynder at forstå det, vil du indse, at det i sandhed er den ufortjente gunst, den gunst fra Jesus, som du ved, du ikke fortjener, og mangler, som du ikke kan gøre for dig selv, som vil fuldende enhver ufuldkommenhed og svaghed i dit liv.

Hvis du står over for udfordringer, såsom mangel på et hvilket som helst område, afhængighed, frygt, sygdom eller ødelagte forhold, vil Jesu ufortjente gunst beskytte, udfri, blomstre, bringe genoprettelse til og sørge for dig. Han's ufortjente gunst vil forvandle dig til helhed, og det er Guds godhed, ikke din stræben og dine egne anstrengelser, der vil føre dig til at leve sejrrigt til hans ære.

Til Dag 33
OP